Konut sektörünün vizyonunu çizmek için Yapı-Endüstri Merkezi tarafından ikinci kez İstanbul’da düzenlenen “Konut Konferansı 2011”; konut sektöründe alternatif çözümler, kentsel dönüşüm, A+ konut geliştirme ve toplum odaklı konutlara odaklandı. Konferansta “A+ Konut Geliştirme ve Yeni Tüketici Yaklaşımları” başlıklı panelin moderatörlüğünü üstlenen Soyak Holding CEO’su M.Emre Çamlıbel; son yılların yeni tercihi akıllı evlere yönelik talebi karşılamak için müşteri beklentilerinin ötesini öngörmek gerektiğini açıkladı.

Kentsel dönüşümden sosyal konuta, lüks konutlardan değerleme ve geliştirmeye kadar birçok konunun “Sürdürülebilir Büyüme” teması ile masaya yatırıldığı “Konut Konferansı 2011”,   20 Ekim 2011 Perşembe günü, Yapı-Endüstri Merkezi Etkinlik Salonu’nda gerçekleştirildi. Konut sektörünün tüm paydaşlarını biraraya getiren, Türkiye’nin konut alanına özel ilk ve tek konferansında; “A+ Konut Geliştirme ve Yeni Tüketici Yaklaşımları” panelinin moderatörlüğünü Soyak Holding CEO’su M.Emre Çamlıbel üstlendi.

Panelin açılışında yaptığı konuşmada, şimdiye kadar sektörün ve orta gelir grubunun konut ihtiyaçlarına yönelik önemli adımların atıldığını kaydeden ve son yıllarda markalı konutların ön plana çıkmasıyla A+ konut projeleri üzerine eğilmenin de vaktinin geldiğini belirten Soyak Holding CEO’su M.Emre Çamlıbel; “Son 10 yılda özellikle daha çevreci ve teknoloji odaklı akıllı evler talep görmeye başladı. Bu talebi karşılamak için küresel pazarı sürekli takip ederek, kendimizi yenilemeli ve A+ konut tüketicilerinin profil ve beklentilerini iyi analiz etmeliyiz.”  dedi.
Siemens Ev Aletleri Satış Direktörü Haluk Çelebioğlu, Teknik Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Nazmi Durbakayım ve Astay Gayrimenkul Genel Müdürü Atilla Öztürk’ün konuşmacı olarak katıldığı panelde; yeni tüketici yaklaşımları ekseninde A+ konut pazarının geleceği ve beklentileri farklı açılardan değerlendirildi.
Panelin ardından konuşmacıların üzerinde durduğu noktaları kısaca özetleyen Soyak Holding CEO’su M.Emre Çamlıbel, A+ algısının oluşması için konutların çok pahalı olmasının gerekmediğini; A+ konut projelerinde lokasyonun önemini ve tarifi sürekli güncellenen A+ kavramını yakalamak için müşteri beklentilerini devamlı takip ederek karşılamak gerektiğini vurgulayarak paneli sonlandırdı.

“Mevcut müşteri beklentilerinin ötesini öngörmek gerekli”
Euro.Message madebycat ®