Cazip satış kampanyasıyla İzmirlilerin yoğun ilgisiyle karşılanan Soyak Siesta, Anneler Günü'nde anneleri ve çocuklarını ağırladı. Yaklaşık 50 kişilik katılımın olduğu etkinlikte Anneler, Soyak Siesta projesiyle ilgili bilgi alırken çocuklar da, "ANNEMLE EL ELE" t-shirtlerini hazırladılar.

İzmir'e getirdiği kaliteli yaşam tarzıyla İzmirlilerin beğenisini ve güvenini kazanan Soyak, özel günlerde İzmirlilerin yanında yer almaya devam ediyor.İzmir Karşıyaka'daki Soyak Siesta'da cazip satış kampanyasını sürdüren Soyak, Anneler Günü'nde satış ofisini ziyaret eden ailelere eğlenceli saatler yaşattı.  Anneler Günü'nde Soyak Siesta satış ofisinde annelerine eşlik eden küçükler, el boyamasıyla yaptıkları "Annemle EL ELE" baskılı özel t-shirtleri hazırlayarak annelerine hediye etti. 
 
Soyak Siesta satış ofisini ziyaret eden aileler, Soyak Siesta projesi hakkında bilgi sahibi olurken, keyifli saatler geçirdiler.  Kentteki yaşam kalitesini yükseltme hedefiyle, "Az Katlı bina" konseptini hayata geçirmeye hazırlanan Soyak Siesta'da , 1+1'den 3+1'e tüm daire tiplerinin ilk 24 ay boyunca 500 TL taksitle satışa sunulduğu yeni kampanyası devam ediyor. 

Sadece yüzde 5 peşinat ödeyerek ev sahibi olunan Soyak Siesta'da, 1+1 daireler için 5.350 TL, 2+1 daireler için 7.350 TL ve 3+1 daireler için ise 10.700 TL peşinat ödeniyor.  Cazip ödeme koşulları ile Soyak Siesta 3. etaptan daire sahibi olan müşteriler, Mart 2012'de Soyak'ın sunduğu ayrıcalıklı yaşam biçimine kavuşacak.

Etkinlikle ilgili konuşan Soyak Holding Kurumsal İletişim Koordinatörü F.Fatma Çelenk, gelecek nesillerin mimarı olan annelerin, ev seçiminde de önemli rol oynadığını belirtti.  Soyak'ın sürdürülebilir yaşam yaklaşımıyla faaliyetlerini sürdürdüğünü vurgulayan Çelenk, bu doğrultuda hayata geçirdiği sosyal sorumluluk projelerinde de yaşam kalitesi yüksek bir gelecek için kilit rolün anneden geçtiğini belirtti. Soyak'ın Anneler Günü'ndeki etkinliğinin de bu anlayışın sembolik bir göstergesi olduğunu söyledi. 

Soyak'ın 2007 yılında genç nesillerin su tasarrufu bilincini yaygınlaştıran elçiler olarak yetişmesine katkıda bulunmak ve okullardan başlayarak geniş kitleleri su tasarrufuna teşvik etmek amacıyla hayata geçirdiği "Geleceğe Bir Damla Sakla" kurumsal sosyal sorumluluk projesinde de aile içi eğitim konusunda anneler önemli rol oynadı. İstanbul ve İzmir'de belirlenen 33 okulda su tüketim kanallarının tasarruf sağlayıcı düzenlemelerle yenilenmesinin yanı sıra, öğrenci ailelerinin de tanıtım faaliyetlerine katılımıyla bilinçlendirme süreci başarılı bir şekilde yürütüldü. Bu çalışmalar ile 34.000 İzmirli ve İstanbullu aileye ve yaklaşık 102.000 kişiye ulaşıldı.  Okullarda elde edilen yüzde 60 tasarruf miktarıyla, 1950 ton su tasarrufu sağlandı. 

 

Anneler Soyak'ta Buluştu.
Euro.Message madebycat ®