Gayrimenkul, enerji, çimento ve döküm sektörlerinde öncü yatırımları hayata geçiren Soyak; mükemmellik modelini temel alan stratejisi ile sağlıklı ve kaliteli yaşamın kapılarını açarak, müşteri memnuniyetini bağlılığa dönüştürüyor. Mükemmellik modelinin sürekli başarı ve müşteri bağlılığı sağladığını açıklayan Soyak Holding İnsan Kaynakları ve Kalite Direktörü Osman Ünal, “Tüm çalışmalarımızın uzun soluklu ve kaliteli olması, başarımızı sürdürülebilir kılıyor ve müşterilerimizi 50 yıldır Ailemiz’in bir parçası yapıyor” dedi.
Çevre ve toplum değerlerine saygılı olarak faaliyet gösterdiği gayrimenkul, enerji, çimento ve döküm sektörlerinde güven ve kalitenin temsilcisi, yüksek standartlı projelerin mimarı Soyak; mükemmellik modelini temel alan stratejisiyle iş süreçlerinde başarılı uygulamalara imza atıyor.

Soyak Holding İnsan Kaynakları ve Kalite Direktörü Osman Ünal, konuyla ilgili yaptığı değerlendirmede; “Uzun soluklu çalışmalar ile başarı sürdürülebilir kılınıyor. Herşeyin hesaplanıp, ölçülebildiği ve süreçlerde iyileşmeye gidildiği bir sistem ile çalışanlar, müşteriler ve paydaşlarla ilişkilerin yüksek seviyede sürdürüldüğü bir çalışma modeli, başarı ve mükemmeliyeti beraberinde getiriyor. Soyak olarak, 50 yıldır müşterilerimizin değerlendirmelerine ve memnuniyetine her zaman ilk sırada önem verdik, her zaman daha iyiyi ve mükemmeli hedefleyerek kendimizi ve çalışanlarımızı bu doğrultuda sürekli geliştirdik. Müşterilerimizle kurduğumuz güvene dayalı ilişkimiz, başarımızın sürekli olmasını ve tüm faaliyet alanlarımızda öncü ve sağlam adımlar atmamızı olanak tanıyor. Mükemmellik modelini temel alan stratejimiz ile kurumsal çıtamızı daha da yükselterek rekabet gücümüzü artırıyor; marka bilinirliği ve sosyal sorumluluk projeleri ile de başarımızı sürdürülebilir kılıyoruz” dedi.
Müşteri beklentilerini öngörerek karşılamanın, sürekli olarak kaliteyi ve satın alınan mal ve hizmetin değerini yükseltmenin memnuniyeti artırarak bağlılık sağladığını da belirten Soyak Holding İnsan Kaynakları ve Kalite Direktörü, KalDer İzmir Başkanı Osman Ünal; sözlerini şöyle sürdürdü: 
“Müşteri odaklı olma, tüm organizasyon olarak birlikte ve sistemli çalışma, sürekli öğrenme, iyileştirme ve yaratıcılık, kalite ve güven yaratma, toplumsal sorumluluklarını yerine getirme başarının devamlı olmasını ve müşterilerinizin her zaman ilk olarak sizi tercih etmesini sağlıyor. KalDer İzmir olarak amacımız ise tüm şirketlerin bu hedefte birleşmesi... Sadece İzmir’in değil Ege Bölgesi’nin refahının artırılması için üyelerimize mükemmellik modelini tüm süreçlerde uygulamalarını öneriyoruz.”

Soyak’ta müşteri memnuniyeti bağlılığa dönüşüyor!
Euro.Message madebycat ®